hier nun mein Arcusin Autostackpack für den LS 17. In diesem Pack sind nun auch die Einachs Versionen der Skins enthalten!
Änderungen gegebübern den standard Autostack aus dem LS 15:
Collision an den Ballengreifern entfernt
Collision an der Plattform hinzugefügt
Collision für die geladenen Ballen hinzugefügt, diese passt sich der Ballenanzahl an (Kleines Video dazu findet ihr unter ‘Videos’.)
Arbeitsgeschwindigkeit gesenkt
Möglichst reale Aufnahmeanimation hinzugefügt
Zwei Ballenaufname Modi hinzugefügt (Profi und Anfänger)
Zu den Ballenaufnahme Modi. Damit kann man einstellen, ob man sehr genau an die Ballenranfahren muss (Profi), oder nicht (Anfänger).
Die Mods findet ihr in der Kategorie ‘Ballentechnik.
Technische Daten:
Arcusin Autostack FS 63-72: (inklusive aller Skins)
Basiskosten: 1.750 €
Pro Arbeitsstunde: 1.750 €
Pro Arbeitstag: 350 €
Initiale Kosten: 3.580 €
Changelog:
Changelog Version 1.0.2.0:
New Particle systems for grass, hay and straw added. An example video with straw bales can be found under Videos
Particle system for wrapped bale deactivated (Kuhn DLC)
Optimizations to the BaleLoaderExtension.lua
Changelog Version 1.0.1.1:
The index for Ball Collision will now read out in a MP game. Thus the script values ??whose scale can provide to 0 0 0th Previously was the beautiful callstacks because the script did what scales, which was not read out, which is due to a mistake in the last change before the new version setting. You notice yourself: One should test each change, they may still be small, their effects can be quite large!
Changelog Version 1.0.1.0:
Fixed Lua Call Stack when buying or shop on the Dedi Server
The individual skins are now available as a design configuration, thanks at this point to Barny65 who helped me here active!
The Collision of the loaded bale is disabled in a MP game. This could not unload clean, because the collision play in an MP is not disabled quickly enough during unloading.